суббота, 28 января 2017 г.

Урок на тему "School Things"

Тема: School. School Things (Школа. Шкільні предмети)
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Розвивати навичок монологічного та діалогічного мовлення за темою. Активізувати використання граматичних структур What is this?, Ive got a … . Практикувати учнів у читанні. Продовжувати розвивати навички роботи в групах та парах. Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання:  Підручник, робочий зошит, ілюстрації із зображенням шкільних предметів, презентація «School Things», картки для роботи в парах, картки для роботи в групах, шкільне приладдя для гри (зошит, книга, ластик, лінійка, олівець, ручка).


ХІД УРОКУ
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Greeting

2. Warming up
Let’s train our tongues. Listen to a poem about school. Repeat after me.

A big black bug bites a big black bear,
A big black bear bites a big black bug.

3. Aim
So, today we continue speaking about school and school things. Look at the screen. Tell me please, which school things can you see on the pictures?

4. Check on homework
 Гра «What’s this?»
Учні закривають очі і намагаються здогадатися, що за предмет їм дав вчитель.

ІІ. Основна частина уроку

1.     Vocabulary Practice
1)    Гра “Show me”
Вчитель називає предмет за конструкцією “Show me your book (pensil, pen, copy-book)” , а учні показують у себе на партах предмет, який називає вчитель.
2)    Гра «What’s missing?»
Діти визначають, який предмет зник, називаючи його англійською мовою.
1.  pensil
2. eraser
3. book
4. copy book
5. ruler
6. pencil case
7. backpack
2.     Physical Warming Up
Діти повторюють слова та рухи за вчителем.
This is my house,
That is the door,
The windows are clean
And that is the floor.
3.     Speaking
1)    Work in pairs
Учні у парах створюють міні-діалоги за зразком.

4.     Physical Warming Up
Учні співають пісню і повторюють рухи за дітьми на відео.
5.     Гра “What have you got in your backpack?”
    Учні за малюнком слайду називають, що вони бачать у портфелі, користуюись конструкцією "I have ..."
6.     Гра  “Put the Words In Alphabetical Order”.
     Учні розставляють назви шкільних предметів у алфавітному порядку.
ІІІ. Заключна частина уроку
1.     Homework
WB, ex. 2., p. 48-49.
2.     Summarizing
Our lesson comes to an end. Did you like it or not? Express your emotions. Show me your faces. I see you liked our lesson today. And now your marks...

The lesson is over. Good-bye.

Комментариев нет:

Отправить комментарий